
Lista obserwowanych ogłoszeń dostępna jest tylko dla osób zalogowanych.
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Wróć
Wróć
Zastępca F&B Managera hotel Crystal Mountain Wisła
Wisła
Zarchiwizowane:
2021-08-18 14:00
Obserwuj ogłoszenie
Wyświetleń: 452
Opis
Górskie Resorty to grupa obiektów, oferujących ponad 1700 pokoi i apartamentów w standardzie 4 i 5 gwiazdek w Szklarskiej Porębie, Karpaczu, Łomnicy i Wiśle. Nasze motto brzmi „Więcej niż hotele”, dlatego dbamy o każdy aspekt wypoczynku. Z naszego doświadczenia wynika, że kluczem do sukcesu są pracownicy, dlatego oferujemy im duże możliwości rozwoju i pracę w przyjaznej atmosferze.
Crystal Mountain Resort 5* to nasz nowy hotel w Wiśle. Obiekt posiada 491 eleganckich apartamentów, bogato wyposażone SPA, basen z iluzją nieskończoności oraz centrum biznesowe o pow. 900 mkw.
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Zastępca F&B Managera
Miejsce pracy: Wisła
Jeśli chcesz odpowiadać za:
- Wsparcie F&B Managera w zarządzaniu całą gastronomią (dbałość o wysoką jakość oferty gastronomicznej, a także utrzymywanie długofalowych relacji z gośćmi)
- Koordynację i nadzór pracy podległych punktów gastronomicznych w celu zapewnienia wykonywania założonych działań (dwie Restauracje, lobby bar, obsługa sal konferencyjnych i eventów)
- Zapewnienie wysokiej jakości świadczonych przez hotel usług gastronomicznych zgodnie ze standardami i procedurami,
- Wspieranie F&B Managera w zarządzaniu podległym zespołem pracowników m.in. poprzez ustalanie grafików i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników
- Nadzór nad kosztami w dziale gastronomii
- Zarządzanie gospodarką magazynową
- Przestrzeganie zasad HACCP
- Zapewnienie terminowego przepływu informacji, dobrej współpracy, prawidłowej komunikację między działami w hotelu i swoim własnym,
- Przygotowanie raportów i analiza wyników operacyjnych restauracji/ baru
- Budowanie i utrzymywania dobrych relacji z dostawcami oraz składanie zamówień na potrzeby restauracji
- Nadzorowanie poziomu stanów magazynowych, nadzorowanie zakupów.
współtworzenie miłej i profesjonalnej atmosfery pracy.
A przy tym spełniasz poniższe wymagania:
- Posiadasz doświadczenie w roli Kierownika Zmiany w dużym obiekcie hotelowym (doświadczenie w sieci hotelowej jest mile widziane)
- Bardzo dobre umiejętności przywódcze (doświadczenie w zarządzaniu dużym zespołem)
- Znajomość profesjonalnego serwisu i procedur w gastronomii
- Umiejętności analityczne (doświadczenie w zarządzaniu budżetem)
- Wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Znajomość pakietu MS Office.
My zaoferujemy Tobie:
- Elastyczne warunku zatrudnienia (umowa o pracę lub kontrakt)
- Duże możliwości rozwoju zawodowego poprzez ciekawe wyzwania w obiekcie 5*
- Możliwość zakwaterowania i wyżywienia na preferencyjnych warunkach
- Zniżki na korzystanie z noclegów i usług w hotelach należących do Grupy Górskie Resorty
- Dużą swobodę działania i otwartość na realizację ciekawych pomysłów wspierających określone cele
- Przyjazną atmosferę pracy a także wspaniałą lokalizację w otoczeniu gór i lasów
- Współpracę w zespole ekspertów i pasjonatów hotelarstwa
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie cv klikając w przycisk aplikowania.
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zamieszczenie w cv klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).