
Lista obserwowanych ogłoszeń dostępna jest tylko dla osób zalogowanych.
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Wróć
Wróć
Specjalista/Specjalistka ds. Administracji
Bażanowice
Zarchiwizowane:
2021-07-21 12:59
Obserwuj ogłoszenie
Wyświetleń: 848
Opis
Obecnie ponad 17 tysięcy pracowników tworzy innowacyjne rozwiązania technologiczne w pięciu dywizjach naszej korporacji: Metall, Controls, Defence, Aviations i Metering. Diehl Metering skupia specjalistyczną wiedzę potężnych graczy w branży pomiarowej. Nasze inteligentne rozwiązania zarządzania zasobami naturalnymi i energią pomagają naszym partnerom na całym świecie w ich efektywnym i rozsądnym wykorzystywaniu. Złóż aplikację w firmie Diehl i dołącz do grona osób tworzących fascynujące technologie. Znajdź z nami swoją wyjątkową ścieżkę kariery zawodowej
w dobrze prosperującym oraz zorientowanym na przyszłość przedsiębiorstwie.
W związku z dłuższą nieobecnością jednego z pracowników w Dziale Administracji poszukujemy na zastępstwo osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: siedziba Spółki Bażanowice ul. Cieszyńska 1a
Pracując jako Specjalista ds. Administracji będziesz odpowiedzialny/a za:
• tworzenie pozytywnego wizerunku firmy podczas pierwszego kontaktu z gośćmi i interesantami – także tymi telefonicznymi,
• rejestrację i dystrybucję dokumentacji przychodzącej i wychodzącej,
• nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
• koordynowanie, pomoc w organizacji wizyt odbywających się na terenie zakładu,
• bieżące prowadzenie spraw biurowo – administracyjnych.
Wyślij do nas swoją aplikację, jeśli:
• posiadasz co najmniej średnie wykształcenie,
• sprawnie posługujesz się programami pakietu MS Office,
• znasz podstawy języka angielskiego – może przydać się w kontaktach z gośćmi z zagranicy,
• posiadasz prawo jazdy kat. B,
• jesteś dobrze zorganizowany/a i umiesz wyznaczać priorytety,
• rzetelność, systematyczność, terminowość realizowanych działań to Twoje atuty,
• posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Na co możesz liczyć?
• proponujemy Ci umowę na zastępstwo na okres około 12 miesięcy,
• umożliwimy Ci zdobycie cennego doświadczenie w firmie o zasięgu międzynarodowym,
• pracę w systemie ruchomego czasu pracy.
Zapraszamy do aplikowania przez formularz znajdujący się pod adresem:
https://career.diehl.com/Vacancies/10310/Application/CheckLogin/31?lang=pol
Prosimy o zapoznanie się z oświadczeniem dotyczącym ochrony danych osobowych: Administratorem danych osobowych kandydatów jest DIEHL Metering Sp. z o.o. z siedzibą w Bażanowicach (43-440) przy ul. Cieszyńskiej 1A. Będziemy przetwarzać dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji. Kandydatom przysługuje prawo do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, sprostowania (poprawiania) swoich danych, usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego, a także wycofania zgody. Pełną treść klauzuli informacyjnej oraz więcej informacji o nas znajdują się na stronie: https://www.diehl.com/metering/pl/centrum-obsługi-klienta/klauzula-informacyjna-rodo/