
Lista obserwowanych ogłoszeń dostępna jest tylko dla osób zalogowanych.
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Wróć
Wróć
SPECJALISTA DS. KONTROLI KOSZTÓW
Bażanowice
Zarchiwizowane:
2020-12-03 10:00
Obserwuj ogłoszenie
Wyświetleń: 809
Opis
SEOYON E-HWA AUTOMOTIVE POLAND Sp. z o.o. jest międzynarodową firmą produkcyjną, należącą do koncernu SEOYON E-HWA, którego początki sięgają 1972 roku.
Pierwszy zakład w Polsce powstał w lipcu 2012 roku w Ustroniu. W 2013 roku zarząd spółki podjął decyzję o wybudowaniu drugiego zakładu w Bażanowicach. Lokalizacja obu zakładów nie jest przypadkowa, bowiem stanowi strategiczne położenie względem głównego klienta Hyundai Motor Manufacturing Czech z siedzibą w Noszowicach.
Firma zajmuje się głównie montażem paneli drzwiowych, konsoli podłogowej (skrzynia biegów, podłokietnik) oraz pokrywy bagażnika. W 2016 roku firma pozyskała nowego klienta Volkswagen Poznań. W tym samym roku rozpoczęła się produkcja paneli drzwiowych do nowej generacji Volkswagen Crafter. Obecnie spółka zatrudnia około 550 pracowników.
http://www.seoyoneh.pl/
SPECJALISTA DS. KONTROLI KOSZTÓW
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• aktualizacja cen zakupu materiałów produkcyjnych,
• weryfikacja i przeprowadzanie rozliczeń retro z dostawcami,
• aktualizacja danych w systemie SAP (moduł MM),
• przygotowanie umów cenowych i raportów cenowych dla Zarządu,
• wysyłanie zapytań ofertowych oraz negocjacje cenowe z dostawcami
• analiza kosztów i ofert dostawców,
• redagowanie i zawieranie kontraktów z dostawcami oraz prowadzenie rejestru umów (współpraca z kancelarią prawną),
• przygotowywanie ofert cenowych części serwisowych,
• wprowadzanie oraz szacowanie cost savings,
• rekalkulacja ceny dostawcy na podstawie zmian inżynierskich klienta,
• comiesięczna kontrola cen zakupu w stosunku do ceny sprzedaży,
• regularny kontakt z dostawcą,
• przygotowywanie comiesięcznych wykazów cen na potrzeby organizacji.
WYMAGANIA:
• wykształcenie wyższe - preferowane finanse, ekonomia lub podobne,
• min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
• umiejętność analizy kosztów, negocjowania i uzyskiwania ofert zgodnie z określonymi wytycznymi,
• mile widziana znajomość SAP z preferencją do zarządzania dostawcami,
• bardzo dobra znajomość obsługi pakiet MS Office (w szczególności MS Excel),
• komunikatywna znajomość języka angielskiego,
• umiejętność: pracy w zespole, analitycznego myślenia, komunikacji.
OFERYJEMY:
• możliwość rozwoju zawodowego,
• pakiet szkoleń,
• stabilne zatrudnienie,
• kursy językowe (j. angielski, j. niemiecki),
• atrakcyjne warunki ubezpieczenia grupowego finansowanego przez Pracodawcę,
• bogaty pakiet prywatnej opieki medycznej finansowany przez Pracodawcę,
• pakiet socjalny (ZFŚS, karta multisport, bony, vouchery i inne).
Jak aplikować:
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres rekrutacja@seoyoneh.pl