
Lista obserwowanych ogłoszeń dostępna jest tylko dla osób zalogowanych.
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Wróć
Wróć
Specjalista do obsługi zamówień w sklepie internetowym
Cieszyn
Zarchiwizowane:
2023-01-23 23:00
Obserwuj ogłoszenie
Wyświetleń: 1918
Opis
Zatrudnię pracownika na stanowisko specjalisty do obsługi zamówień w sklepie internetowym.
Miejsce pracy: Cieszyn
Tryb: praca stacjonarna od 7:00 - 15:00
Opis stanowiska:
- Obsługa zamówień sklepu internetowego / platformy allegro
- Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów,
- Obsługa procesu realizacji zamówień i reklamacji,
- Kontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentów (paragony,FV, zwroty, korekty),
Mile widziane:
- Znajomość platformy allegro
- Doświadczenie w obsłudze sprzedaży w sklepie internetowym
- Doświadczenie w e-handlu
- Przedsiębiorczość i pro aktywna postawa w zakresie realizacji powierzonych zadań,
- Zdolności analityczne,
Nasze wymagania:
- Umiejętność sprawnej organizacji pracy, dokładność, sumienność,
- Samodzielność w działaniu,
- Umiejętność obsługi komputera (pakietu MS Office w szczególności Excel),
- Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
Oferujemy:
- Wynagrodzenie w ramach umowy o pracę adekwatne do umiejętności i realizowanych zadań
- Pracę na pełny etat
- Bezpłatny parking dla pracowników
- Pracę w miłej atmosferze
Proszę o wysyłanie CV na adres e-mail: radulskipiotr77@gmail.com