
Lista obserwowanych ogłoszeń dostępna jest tylko dla osób zalogowanych.
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Wróć
Wróć
Radca Prawny
Skoczów
Zarchiwizowane:
2021-09-04 16:00
Obserwuj ogłoszenie
Wyświetleń: 465
Opis
Pełna treść ogłoszenia dostępna jest pod adresem:
https://bip.skoczow.pl/burmistrz-miasta-skoczowa-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-radcy-prawnego-w-biurze-radcow-prawnych-w-urzedzie-miejskim-w-skoczowie-1#cnt
Planowany termin zatrudnienia : 1 styczeń 2022 r.
Termin składania dokumentów został przedłużony do 27 sierpnia 2021 r.
I. Wymagania niezbędne:
1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. wykształcenie: wyższe prawnicze,
5. uprawnienia radcy prawnego- wpis na listę radców prawnych,
6. nieposzlakowana opinia,
II. Wymagania dodatkowe:
1. preferowane doświadczenie w pracy na stanowisku radcy prawnego
najlepiej w jednostkach samorządu terytorialnego,
2. znajomość przepisów prawa stosowanego w administracji samorządowej
w szczególności z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, postępowania
administracyjnego, prawa o postępowaniu przed sądami administracyjnymi, sądami
powszechnymi, prawa zamówień publicznych, o zagospodarowaniu przestrzennym,
finansach publicznych, ordynacji podatkowej, o pracownikach samorządowych,
Kodeksu pracy,
3. obiektywizm, odpowiedzialność, dyspozycyjność, komunikatywność, zaangażowanie,
systematyczność, wysoka kultura osobista, odporność na stres,
4. umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, selekcji informacji i wyciągania
wniosków, planowania i sprawnej organizacji pracy, przeprowadzania analizy
dokumentów i formułowania wniosków,
5. biegła znajomość obsługi komputera, w tym programów prawniczych np. LEX
IV. Wymagane dokumenty:
1. podpisany własnoręcznie życiorys (CV),
2. podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie ze wzorem
zamieszczonym pod niniejszym ogłoszeniem na stronie www.bip.skoczow.pl,
4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz inne kwalifikacje
lub referencje (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia, szkolenia, certyfikaty),
5. kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia Radcy prawnego,
6. oświadczenie o:
a. posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b. pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw
publicznych,
c. niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyśle przestępstwo skarbowe,
d. stanie zdrowia pozwalającym na pracę na stanowisku wskazanym w
ogłoszeniu,
7. zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb
niezbędnych do procesu rekrutacji,
8. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata,
który zamierza korzystać z uprawnienia na podstawie art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21
listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
VII. Termin i miejsce składania dokumentów.
1. Wymagane dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 27 sierpnia 2021 r.
w kancelarii Urzędu Miejskiego w Skoczowie, Rynek 1 lub wysłać pocztą na adres
Urzędu w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Do kadr – SKD.2110.16.2021” ze
wskazaniem na kopercie imienia i nazwiska nadawcy.
2. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej określonym terminie nie
będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do Urzędu, a nie data nadania) .
3. Jeżeli z uwagi na sytuację losową (np. kwarantanna, izolacja, choroba) dostarczenie
dokumentów w wersji papierowej jest niemożliwe, to wymagane dokumenty (skany
w formacie PDF) można przesłać za pomocą środków komunikacji elektronicznej
(ePuap, e-mail: um@um.skoczow.pl).
4. Druki: oświadczeń, zgody na przetwarzanie danych osobowych kwestionariusza
osobowego dla kandydata są dostępne na stronie BIP Urzędu Miejskiego w
Skoczowie.
5. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 33 8280110.