
Lista obserwowanych ogłoszeń dostępna jest tylko dla osób zalogowanych.
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Wróć
Wróć
Pracownik działu obsługi klienta – infolinia / Teamleader
Cieszyn
Zarchiwizowane:
2020-11-13 12:00
Obserwuj ogłoszenie
Wyświetleń: 644
Opis
Przesyłkownia jest częścią europejskiego holdingu Packeta s.r.o., który powstał 10 lat temu. Jesteśmy firmą technologiczną, która zaczyna wyznaczać trendy w całej UE. Jak na razie dobrze sobie radzimy, mamy świetny zespół i szybko się rozwijamy – dołącz do nas, a będziesz rozwijać się razem z nami!
Naszym core business jest cyfrowa platforma logistyczna oraz transport towarów ze sklepów internetowych w ramach naszej franczyzowej sieci punktów odbioru, która jest jedną z największych w Europie!
Pracownik działu obsługi klienta – infolinia / Teamleader
Rozbudowujemy nasze centrum obsługi klienta w Cieszynie! Dołącz do nas!
Do naszego zespołu poszukujemy osób odpowiedzialnych za komunikację z klientami: telefon, e-mail oraz portale społecznościowe.
Nie szukamy sprzedawcy. Przeciwnie – szukamy osób, które zadbają o naszych klientów!
Jesteś osobą komunikatywną? Lubisz pracować w zespole? Potrafisz doprowadzić sprawy do końca? Zależy Ci na tym, aby klient był zadowolony?
Chciałbyś/chciałabyś poprowadzić swój własny zespół? Jeśli na wszystkie pytania odpowiedziałeś/aś TAK, nie zwlekaj i prześlij nam swoje CV – chcemy Cię poznać!
Zakres obowiązków:
• nadzór nad działem obsługi klienta,
• telefoniczna i e-mailowa obsługa zgłoszeń klientów; możliwość specjalizacji w komunikacji za pośrednictwem portali społecznościowych,
• controlling (lub śledzenie trasy przesyłki),
• aktywna współpraca z innymi działami firmy w Polsce i całej Unii Europejskiej,
• niewymagająca administracja i składanie reklamacji,
• możliwość uczestniczenia w projektach w celu ciągłego doskonalenia procesów.
Wymagania:
• wykształcenie średnie,
• bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i proklienckie podejście,
• umiejętność obsługi komputera (nauczymy Cię systemu wewnętrznego, ale wymagamy znajomości pakietu Microsoft Office),
• staranność, odpowiedzialność, samodzielność, odporność na stres,
• zorientowanie na wyniki,
• znajomość języka angielskiego na poziomie B2, język czeski atutem.
Oferujemy:
• profesjonalne szkolenie i świetny zespół, którego będziesz mógł o wszystko zapytać,
• pracę w świeżo odrestaurowanym biurze,
• miejsce parkingowe,
• stabilne zatrudnienie – pełny etat,
• umowę o pracę na rok z późniejszym przedłużeniem na czas nieokreślony,
• stałe godziny pracy (obsługa call center PON-PT 9:00-17:00),
• ZA DARMO – możliwość korzystania z usług Przesyłkownii na terenie niemal całej UE,
• w razie konieczności home office,
• codziennie kawę i herbatę,
• możliwość uczestnictwa w rozwoju szybko rozwijającej się firmy,
• imprezy firmowe,
• możliwość zatrudnienia od 01.11.2020,
• otwartą i przyjazną atmosferę, w której hasło "Jesteśmy rodziną" nie jest tylko pustym frazesem!
Prześlij nam swoje CV i list motywacyjny na adres: mariola.prawdzik@przesylkownia.pl
Informujemy,że spotkamy się tylko z wybranymi kandydatami.