
Lista obserwowanych ogłoszeń dostępna jest tylko dla osób zalogowanych.
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Wróć
Wróć
Kierownik służby pięter / HSK manager
Wisła
Zarchiwizowane:
2020-09-23 17:00
Obserwuj ogłoszenie
Wyświetleń: 879
Opis
Górskie Resorty to grupa obiektów, oferujących ponad 1700 pokoi i apartamentów w standardzie 4 i 5 gwiazdek w Szklarskiej Porębie, Karpaczu, Łomnicy i Wiśle. Nasze motto brzmi „Więcej niż hotele”, dlatego dbamy o każdy aspekt wypoczynku. Z naszego doświadczenia wynika, że kluczem do sukcesu są pracownicy, dlatego oferujemy im duże możliwości rozwoju i pracę w przyjaznej atmosferze.
Crystal Mountain Resort***** to nasza nowa inwestycja w Wiśle. Obiekt oddaje do dyspozycji m.in. 491 pokoi, bogato wyposażone SPA, Aquapark oraz centrum biznesowe o pow. 900 mkw. Otwarcie obiektu planowane jest na pierwszy kwartał 2021.
Poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko:
Kierownik Służby Pięter
Miejsce pracy: Wisła
Jeśli chcesz odpowiadać za:
- Zapewnienie najlepszej jakości usług świadczonych przez Dział Służby Pięter
- Organizowanie pracy (np. ustalanie harmonogramu) i wsparcie podległych pracowników
- Tworzenie i wprowadzanie procedur niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania działu
- Przeprowadzenie szkoleń dla nowych pracowników działu
- Kontrolę porządku i czystości pokoi hotelowych i apartamentowych, korytarzy, holu, sal konferencyjnych zgodnie ze standardami hotelowymi
- Przeprowadzanie kontroli higieniczno-sanitarnej na terenie hotelu
- Prowadzenie ewidencji wyposażenia pokoi
- Zarządzaniem zapasami w magazynach, przeprowadzanie inwentaryzacji
- Współtworzenie budżetu działu i optymalizację kosztów w ramach działu
- Zapewnienie prawidłowej współpracy z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi na rzecz Działu Służby Pięter
- Efektywną współprace z innymi działami w hotelu
- Pełnienie funkcji „Manager on Duty”.
A przy tym spełniasz poniższe wymagania:
- Posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)
- Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Potrafisz bardzo dobrze zorganizować pracę sobie oraz zespołowi
- Cechuje cię sumienność i dokładność (zwracasz uwagę na szczegóły)
- Dobrze radzisz sobie z pracą pod presją czasu
- Swobodnie komunikujesz się z ludźmi (szczerość i otwartość w komunikacji)
- Dyspozycyjność
- Jesteś otwarty na ludzi i lubisz im pomagać
- Znajomość środowiska Word/Excel (mile widziana)
- Znajomość języka angielskiego/niemieckiego (mile widziana).
My zaoferujemy Tobie:
- Elastyczne warunku zatrudnienia (umowa o pracę lub kontrakt)
- Możliwość współtworzenia nowego hotelu 5* i budowania pozytywnego wizerunku
- Przyjazną atmosferę pracy
- Możliwości rozwoju w ramach Grupy Górskie Resorty
- Możliwość samorealizacji i wdrażania własnych pomysłów
- Współpracę w zespole ekspertów i pasjonatów hotelarstwa.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie cv w odpowiedzi na ogłoszenie.
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zamieszczenie w cv klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).