
Lista obserwowanych ogłoszeń dostępna jest tylko dla osób zalogowanych.
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Wróć
Wróć
Kierownik Działu Obsługi Klienta w firmie BUSINESS AND LEGAL SOLUTIONS
Cieszyn
Zarchiwizowane:
2021-03-14 12:00
Opis
Kierownik Działu Obsługi Klienta w firmie BUSINESS AND LEGAL SOLUTIONS SP. Z O.O. w Cieszynie
Zadania:
• Zarządzanie zespołem Działu Obsługi Klienta (nadzorowanie pracy, motywowanie, planowanie obsady, szkolenie, audyt, przestrzeganie procedur)
• Wdrożenie i egzekwowanie Standardu Obsługi Klienta, instrukcji i procedur
• Merytoryczne wspieranie podległego zespołu
• Bieżąca optymalizacja Standardów Obsługi Klienta
Wymagania/oczekiwania:
• Umiejętność budowania pozytywnej motywacji w zespole oraz wspierania zespołu w realizacji wyznaczonych zadań
• Bardzo dobre umiejętności analityczne
• Umiejętność wyznaczania celów i ich realizacji
• Doskonała organizacja pracy własnej i podległego zespołu
• Znajomość języka angielskiego
• Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
• Dodatkowy atut to znajomość branży e-commerce oraz wiedza o sporcie
Wymiar czasu pracy: pełny etat.
Forma zatrudnienia: umowa o pracę.
Proponowane wynagrodzenie: 6 000 – 8 000 brutto + premia.
Forma pracy: stacjonarna/zdalna.
Ścieżka raportowania: docelowo zespół, raportuje do właścicieli.
Jeśli chcesz pracować w firmie oferującej:
• atmosferę wsparcia i życzliwość
• wysokie standardy etyczne
• szkolenia odpowiadające potrzebom rozwojowym
• dobrą organizację pracy
i jesteś osobą z pasją - DOŁĄCZ DO NAS!
Prosimy o wysyłanie CV z klauzulą o ochronie danych osobowych.
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
1. Administratorem Danych jest BUSINESS AND LEGAL SOLUTIONS SP. Z O.O. z siedzibą w Cieszynie przy
ul. Menniczej 1, 43-400 Cieszyn, REGON: 364059801, NIP: 5482672917.
2 Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji procesu rekrutacyjnego. Podstawą prawną przetwarzania danych jest uprawnienia do żądania danych niezbędnych do podjęcia działań przed zawarciem umowy w zakresie wskazanym w art. 22 1 kodeksu pracy, a w pozostałym zakresie zgoda na przetwarzanie danych osobowych, która w każdym czasie może być odwołana;
3. Odbiorcami danych osobowych będą osoby odpowiedzialne za rekrutację.
4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji, nie dłużej niż 6 miesięcy od daty pozyskania
5. Ma Pan/Pani prawo do:
• dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
• wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
• przenoszenia danych,
• cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie,
• wniesienia skargi do organu nadzorczego; gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.U. Dz.U.UE.L.2016.119.1). Organem nadzorczym będzie Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednocześnie niepodanie informacji wskazanych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy spowoduje, iż otrzymane dokumenty aplikacyjne kandydatów do pracy nie będą przez Administratora Danych rozpatrywane.