Lista obserwowanych ogłoszeń dostępna jest tylko dla osób zalogowanych.
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Wróć
Wróć
Key Account Rep. / Pracownik ds. Klientów Kluczowych
Ustroń
Zarchiwizowane:
2017-12-21 12:11
Opis
OPIS STANOWISKA:
Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będą:
- bieżący kontakt z klientami w językach polskim i angielskim
- budowanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami polskimi i zagranicznymi
- przygotowywanie ofert, prezentacji oraz dokumentów handlowych w językach polskim i angielskim
- koordynacja działań sprzedażowych i marketingowych
- ścisła współpraca z innymi Departamentami w zakresie realizacji zamówień
- prowadzenie dokumentacji wewnętrznej, fakturowanie
WYMAGANIA:
- dokładność i bardzo dobra organizacja pracy
- umiejętność swobodnej komunikacji w języku angielskim w mowie i piśmie
- samodzielność i umiejętność realizacji zadań pod presją czasu
- wysoka kultura osobista i komunikatywność
- gotowość do wyjazdów służbowych - zagraniczne targi (2-3 razy w roku)
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- wykształcenie min. Średnie
OFERUJEMY:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji finansowej
- umowę o pracę i stałe wynagrodzenie
- interesującą, pełną wyzwań pracę w środowisku międzynarodowym
- przyjazną atmosferę w młodym, ambitnym zespole
- możliwość rozwoju i awansu w ramach struktury firmy
INFORMACJE O FIRMIE:
Firma QBL Systems jest jednym z wiodących producentów systemów przechowywania i suszenia sprzętu sportowego dostarczanych do ośrodków narciarskich w ponad 30 krajach na świecie. QBL dynamicznie rozwija międzynarodową sieć dystrybucji i poszukuje pracowników na stanowisko: Key Account Representative.
Prosimy o wysyłanie CV z klauzulą o ochronie danych osobowych drogą elektroniczną na adres: h.pala@qbl-systems.com.
Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będą:
- bieżący kontakt z klientami w językach polskim i angielskim
- budowanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami polskimi i zagranicznymi
- przygotowywanie ofert, prezentacji oraz dokumentów handlowych w językach polskim i angielskim
- koordynacja działań sprzedażowych i marketingowych
- ścisła współpraca z innymi Departamentami w zakresie realizacji zamówień
- prowadzenie dokumentacji wewnętrznej, fakturowanie
WYMAGANIA:
- dokładność i bardzo dobra organizacja pracy
- umiejętność swobodnej komunikacji w języku angielskim w mowie i piśmie
- samodzielność i umiejętność realizacji zadań pod presją czasu
- wysoka kultura osobista i komunikatywność
- gotowość do wyjazdów służbowych - zagraniczne targi (2-3 razy w roku)
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- wykształcenie min. Średnie
OFERUJEMY:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji finansowej
- umowę o pracę i stałe wynagrodzenie
- interesującą, pełną wyzwań pracę w środowisku międzynarodowym
- przyjazną atmosferę w młodym, ambitnym zespole
- możliwość rozwoju i awansu w ramach struktury firmy
INFORMACJE O FIRMIE:
Firma QBL Systems jest jednym z wiodących producentów systemów przechowywania i suszenia sprzętu sportowego dostarczanych do ośrodków narciarskich w ponad 30 krajach na świecie. QBL dynamicznie rozwija międzynarodową sieć dystrybucji i poszukuje pracowników na stanowisko: Key Account Representative.
Prosimy o wysyłanie CV z klauzulą o ochronie danych osobowych drogą elektroniczną na adres: h.pala@qbl-systems.com.