
Lista obserwowanych ogłoszeń dostępna jest tylko dla osób zalogowanych.
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Wróć
Wróć
Inspektor/Podinspektor w Wydziale Inwestycji i Rozwoju
Skoczów
Zarchiwizowane:
2021-03-08 12:39
Obserwuj ogłoszenie
Wyświetleń: 510
Opis
BURMISTRZ MIASTA SKOCZOWA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Podinspektor/inspektor (1 etat) w Wydziale Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Skoczowie, Rynek 1, 43-430 Skoczów, Wydział Inwestycji i Rozwoju, Skoczów, ul. Mickiewicza 14.
Pełna treść ogłoszenia i warunki rekrutacji dostępne pod linkiem:
https://bip.skoczow.pl/burmistrz-miasta-skoczowa-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-podinspektor-inspektor-1-etat-w-wydziale-inwestycji-i-rozwoju-urzedu-miejskiego-w-skoczowie-rynek-1-43-430-skoczow-wydzial-inwestycji-i-rozwoju-skoczow-ul-mickiewicza-14-1#cnt
I. Wymagania niezbędne ( wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. wykształcenie i staż pracy na podstawie umowy o pracę: a. na stanowisko inspektora wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy, wyksztalcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy, b. na stanowisko podinspektora: wykształcenie wyższe, staż pracy nie wymagany, wykształcenie średnie i co najmniej 3 letni staż pracy,
5. nieposzlakowana opinia.
II. Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
1. preferowane wykształcenie o kierunku: budownictwo,
2. preferowane doświadczenie na stanowiskach urzędniczych w samorządzie terytorialnym lub na stanowiskach związanych z koordynacją robót budowlanych i remontów,
3. preferowane posiadanie uprawnień budowlanych,
4. znajomość ustaw: Prawo budowlane, o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego,
5. znajomość Statutu Gminy Skoczów oraz Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Skoczowie,
6. dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office, program do kosztorysowania np. Norma),
7. nieprowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywanych obowiązków na stanowisku pracy,
8. dobra organizacja pracy,
9. odpowiedzialność,
10. samodzielność,
11. prawo jazdy kat. B
III. Zakres wykonywanych zadań:
1. prowadzenie spraw w zakresie realizacji inwestycji i remontów realizowanych przez Urząd Miejski w Skoczowie;
2. działania przygotowawcze do rozpoczęcia budowy, a w fazie realizacji kontrola przebiegu robót, odbiór robót, kompletowanie dokumentacji odbiorczej i dokumentów związanych z użytkowaniem i przekazywaniem na stan środków trwałych;
3. kontrola i rozliczenia inwestycji w trakcie ich realizacji i po ich zakończeniu;
4. opracowywanie projektów budowlanych dla zadań inwestycyjnych nie wymagających uzyskania pozwolenia na budowę;
5. sporządzanie i weryfikacja kosztorysów inwestorskich;
6. udział w procesie udzielania zamówień publicznych, w szczególności przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia, formułowaniu warunków udziału wykonawców, praca w komisjach przetargowych, udział w konstruowaniu treści umów i zleceń z wykonawcami na roboty budowlane, usługi i dostawy.
7. pełnienie zastępstwa w razie nieobecności innego pracownika wskazanego przez kierownika komórki.
Wymagane dokumenty należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Skoczowie, Rynek 1 albo wysłać pocztą na adres Urzędu w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Do kadr – SKD.2110.5.2021” oraz wskazaniem na kopercie imienia i nazwiska - w terminie do dnia 5 marca 2021 r.
Szczegółowe informacje udzielane są telefonicznie pod numerem 33 82 80 110