
Lista obserwowanych ogłoszeń dostępna jest tylko dla osób zalogowanych.
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Wróć
Wróć
Inspektor z możliwością objęcia stanowiska kierownika biura
Skoczów
Zarchiwizowane:
2021-06-20 08:00
Obserwuj ogłoszenie
Wyświetleń: 1045
Opis
I. Wymagania niezbędne:
1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne,
4. wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy na podstawie umowy o pracę
lub wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy na podstawie umowy o pracę,
5. nieposzlakowana opinia,
II. Wymagania dodatkowe:
1. preferowane wykształcenie o kierunku: prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie lub studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych,
2. znajomość przepisów ustawy PZP, ustawy o samorządzie
gminnym, o pracownikach samorządowych,
3. preferowane doświadczenie na stanowiskach urzędniczych w samorządzie terytorialnym, w tym na stanowiskach związanych z zamówieniami publicznymi,
4. umiejętność samodzielnego opracowania kompletnej dokumentacji pozwalającej na
wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego,
5. dobra umiejętność obsługi komputera,
6. dobra organizacja i planowanie pracy,
7. umiejętność pracy w zespole,
8. odporność na stres,
9. odpowiedzialność,
10. samodzielność,
11. dyspozycyjność,
12. sumienność.
III. Zakres wykonywanych zadań:
1. prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych w tym planowanie, terminowe przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań.
2. opracowanie rocznego planu prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień
publicznych, w oparciu o wstępne plany opracowane przez wydziały Urzędu i komórki
organizacyjne,
3. współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi w tym z radcą prawnym w zakresie tworzonej dokumentacji przetargowej oraz prowadzonych spraw o udzielenie zamówień publicznych,
4. weryfikacja projektów umów z wykonawcami i innych dokumentów z uwzględnieniem
obowiązujących przepisów oraz najlepiej pojmowanego interesu Gminy,
5. prowadzenie rejestru udzielanych zamówień publicznych,
6. udział w pracach i obsługa komisji przetargowej w tym badanie i ocena ofert,
7. wdrażanie przepisów o zamówieniach publicznych w Urzędzie, okresowe szkolenie
pracowników Urzędu w tym zakresie,
8. udzielanie pomocy na rzecz gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie
organizowania postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
9. przygotowywanie informacji i sprawozdań dla Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w
zakresie przewidzianym ustawą Prawo zamówień publicznych,
10. opracowywanie sprawozdań dla potrzeb organów Gminy i instytucji zewnętrznych,
11. udział w postępowaniu odwoławczym przed Krajową Izbą Odwoławczą,
12. udział w postępowaniu skargowym przed sądem.
IV. Wymagane dokumenty:
1. podpisany własnoręcznie życiorys (CV),
2. podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie
ze wzorem zamieszczonym pod niniejszym ogłoszeniem na stronie www.bip.skoczow.pl,
4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz inne kwalifikacje lub
referencje,
5. kserokopie dokumentów, których przedłożenie jest niezbędne w celu potwierdzenia
posiadania przez kandydata wymaganego stażu tj. świadectwa pracy, zaświadczenie o
trwającym zatrudnieniu itp.,
6. oświadczenie o:
a. posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b. pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
c. niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyśle przestępstwo skarbowe,
d. stanie zdrowia pozwalającym na pracę na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu,
7. zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb
niezbędnych do procesu rekrutacji,
8. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (jeśli dotyczy).
Wymagane dokumenty należy złożyć do dnia 31 maja 2021 r. w kancelarii
Urzędu Miejskiego w Skoczowie, Rynek 1 lub wysłać pocztą na adres Urzędu
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Do kadr – SKD.2110.11.2021” ze wskazaniem
na kopercie imienia i nazwiska nadawcy.