Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
archiwum ogłoszeń
Lista obserwowanych ogłoszeń dostępna jest tylko dla osób zalogowanych.
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Wróć

Inspektor z możliwością objęcia stanowiska kierownika biura

Skoczów
Zarchiwizowane: 2021-06-20 08:00
Ogłoszenie użytkownika
Gmina Skoczów
Ogłoszenia tego użytkownika
Wyświetleń: 1045

Opis

I. Wymagania niezbędne: 1. posiadanie obywatelstwa polskiego, 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne, 4. wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy na podstawie umowy o pracę lub wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy na podstawie umowy o pracę, 5. nieposzlakowana opinia, II. Wymagania dodatkowe: 1. preferowane wykształcenie o kierunku: prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie lub studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych, 2. znajomość przepisów ustawy PZP, ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, 3. preferowane doświadczenie na stanowiskach urzędniczych w samorządzie terytorialnym, w tym na stanowiskach związanych z zamówieniami publicznymi, 4. umiejętność samodzielnego opracowania kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego, 5. dobra umiejętność obsługi komputera, 6. dobra organizacja i planowanie pracy, 7. umiejętność pracy w zespole, 8. odporność na stres, 9. odpowiedzialność, 10. samodzielność, 11. dyspozycyjność, 12. sumienność. III. Zakres wykonywanych zadań: 1. prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych w tym planowanie, terminowe przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań. 2. opracowanie rocznego planu prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w oparciu o wstępne plany opracowane przez wydziały Urzędu i komórki organizacyjne, 3. współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi w tym z radcą prawnym w zakresie tworzonej dokumentacji przetargowej oraz prowadzonych spraw o udzielenie zamówień publicznych, 4. weryfikacja projektów umów z wykonawcami i innych dokumentów z uwzględnieniem obowiązujących przepisów oraz najlepiej pojmowanego interesu Gminy, 5. prowadzenie rejestru udzielanych zamówień publicznych, 6. udział w pracach i obsługa komisji przetargowej w tym badanie i ocena ofert, 7. wdrażanie przepisów o zamówieniach publicznych w Urzędzie, okresowe szkolenie pracowników Urzędu w tym zakresie, 8. udzielanie pomocy na rzecz gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie organizowania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, 9. przygotowywanie informacji i sprawozdań dla Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w zakresie przewidzianym ustawą Prawo zamówień publicznych, 10. opracowywanie sprawozdań dla potrzeb organów Gminy i instytucji zewnętrznych, 11. udział w postępowaniu odwoławczym przed Krajową Izbą Odwoławczą, 12. udział w postępowaniu skargowym przed sądem. IV. Wymagane dokumenty: 1. podpisany własnoręcznie życiorys (CV), 2. podpisany własnoręcznie list motywacyjny, 3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie ze wzorem zamieszczonym pod niniejszym ogłoszeniem na stronie www.bip.skoczow.pl, 4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz inne kwalifikacje lub referencje, 5. kserokopie dokumentów, których przedłożenie jest niezbędne w celu potwierdzenia posiadania przez kandydata wymaganego stażu tj. świadectwa pracy, zaświadczenie o trwającym zatrudnieniu itp., 6. oświadczenie o: a. posiadaniu obywatelstwa polskiego, b. pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, c. niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyśle przestępstwo skarbowe, d. stanie zdrowia pozwalającym na pracę na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu, 7. zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji, 8. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (jeśli dotyczy). Wymagane dokumenty należy złożyć do dnia 31 maja 2021 r. w kancelarii Urzędu Miejskiego w Skoczowie, Rynek 1 lub wysłać pocztą na adres Urzędu w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Do kadr – SKD.2110.11.2021” ze wskazaniem na kopercie imienia i nazwiska nadawcy.
Wróć

Ogłoszenia promowane

ox_praca-przy-dociepleniach-i-innych-robotach

Praca przy dociepleniach i innych robotach

Dębowiec
03-06-2025   16:17