
Lista obserwowanych ogłoszeń dostępna jest tylko dla osób zalogowanych.
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Wróć
Wróć
Grafik / Asystent ds. Marketingu
Goleszów
Zarchiwizowane:
2021-05-29 21:00
Obserwuj ogłoszenie
Wyświetleń: 554
Opis
Oferta pracy
Stanowisko: Graphic Designer / Asystent/ka ds. Marketingu
Opis stanowiska.
Praca w naszej firmie, to przede wszystkim dynamiczne otoczenie, interesujące projekty, zróżnicowany wachlarz obowiązków i wiele inspirujących wyzwań. W Dziale Marketingu należą do nich:
- projektowanie graficzne materiałów promocyjnych, wizerunkowych i sprzedażowych
- projektowanie materiałów na potrzeby publikacji online – strona www, social media,
newsletter
- określanie zadań, inicjatyw marketingowych oraz działań wspierania sprzedaży
- tworzenie koncepcji wizualnych oraz treści materiałów marketingowych
- selekcja i retusz zdjęć oraz przygotowywanie plików do druku
- wybór i projektowanie znakowania materiałów promocyjnych, m.in. gadżetów
firmowych
- organizacja targów międzynarodowych – projektowanie koncepcji stoiska, zgłoszenia i
koordynacja
- współtworzenie polityki marketingowej firmy, wizerunku marki oraz zasad identyfikacji
wizualnej
Wymagania.
Poszukujemy osób zaangażowanych, dla których stawianie czoła wyzwaniom jest inspirujące, a dobrze realizowane zadania przynoszą radość i satysfakcję. Szczególnie pożądanymi kwalifikacjami są:
- znajomość programów graficznych (pakiet aplikacji Adobe / Corel Draw)
- umiejętność tworzenia i redagowania tekstów
- kreatywność i wrażliwość na estetykę
- dokładność i bardzo dobra organizacja pracy
- znajomość zasad typografii oraz podstaw DTP
- wysoka kultura osobista i komunikatywność
- portfolio prezentujące wybrane zrealizowane dotychczas projekty / prace
Co oferujemy.
Nasza branża to natura, góry, interesujące międzynarodowe relacje, ale przede wszystkim zaufanie i wysokiej jakości produkty. Jeżeli odpowiada Ci takie otoczenie oraz dynamiczny zespół bezpośrednio wpływający na przyszłość firmy, to mamy dla Ciebie:
- interesującą, pełną wyzwań pracę w środowisku międzynarodowym
- przyjazną atmosferę w młodym, ambitnym zespole ludzi
- umowę o pracę i wysokie stałe wynagrodzenie
- prywatna opieka medyczna
- wysokiej jakości narzędzia pracy w nowoczesnej siedzibie firmy
- możliwość służbowych wyjazdów zagranicznych (targi branżowe)
Prosimy o wysyłanie CV z klauzulą o ochronie danych osobowych oraz portfolio na adres e-mail: office@qbl-systems.com