Lista obserwowanych ogłoszeń dostępna jest tylko dla osób zalogowanych.
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Wróć
Wróć
Asystent w biurze wynajmu apartamentów
Wisła
Zarchiwizowane:
2017-12-21 12:11
Obserwuj ogłoszenie
Wyświetleń: 1080
Opis
Czego oczekujemy:
Dokładności i dobrej organizacji pracy;
Inicjatywy, zaangażowania i dyspozycyjności;
Komunikatywności, orientacji na rozwiązywanie problemów i przyjaznego sposobu bycia;
Umiejętności obsługi komputera (znajomość programów: Word, Excel, Power Point, Outlook).
Co oferujemy
Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego;
Szansę rozwoju zawodowego;
Umowę zlecenie na okres próbny 6 miesięcy za wynagrodzeniem 2100 PLN brutto,
Umowę o pracę po okresie próbnym z wynagrodzeniem 2500 PLN brutto, + premia
Niezbędne narzędzia pracy: telefon komórkowy, komputer.
Do podstawowych obowiązków m.in. należą:
Sporządzanie ofert w Internecie,
Obsługa systemu rezerwacyjnego
Obsługa korespondencji,
Organizacja sprzątań apartamentów
Wydawanie i odbieranie kluczy od osób sprzątających jak i gości,
Współpraca z klientami firmy,
Obsługa ofert sprzedaży/wynajmu nieruchomości,
Przygotowanie, organizacja oraz obsługa transakcji/ nowych ofert,
Dbanie o wizerunek firmy,
Wykonywanie poleceń przełożonych,
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji
NIE PRZYJMUJEMY DO PRACY OSÓB STUDIUJĄCYCH W TRYBIE DZIENNYM,
Doświadczenie w pracy nie jest wymagane.
Dokładności i dobrej organizacji pracy;
Inicjatywy, zaangażowania i dyspozycyjności;
Komunikatywności, orientacji na rozwiązywanie problemów i przyjaznego sposobu bycia;
Umiejętności obsługi komputera (znajomość programów: Word, Excel, Power Point, Outlook).
Co oferujemy
Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego;
Szansę rozwoju zawodowego;
Umowę zlecenie na okres próbny 6 miesięcy za wynagrodzeniem 2100 PLN brutto,
Umowę o pracę po okresie próbnym z wynagrodzeniem 2500 PLN brutto, + premia
Niezbędne narzędzia pracy: telefon komórkowy, komputer.
Do podstawowych obowiązków m.in. należą:
Sporządzanie ofert w Internecie,
Obsługa systemu rezerwacyjnego
Obsługa korespondencji,
Organizacja sprzątań apartamentów
Wydawanie i odbieranie kluczy od osób sprzątających jak i gości,
Współpraca z klientami firmy,
Obsługa ofert sprzedaży/wynajmu nieruchomości,
Przygotowanie, organizacja oraz obsługa transakcji/ nowych ofert,
Dbanie o wizerunek firmy,
Wykonywanie poleceń przełożonych,
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji
NIE PRZYJMUJEMY DO PRACY OSÓB STUDIUJĄCYCH W TRYBIE DZIENNYM,
Doświadczenie w pracy nie jest wymagane.